Antrinė tendencija

Antrinė tendencija yra ilgalaikė tendencija, kuri trunka kelis mėnesius ar metus. Paprastai tai yra pirminės tendencijos rezultatas ir naudojamas bendrai rinkos krypčiai nustatyti.

Secondary Trend

Antrinės tendencijos yra tendencijos, pasireiškiančios akcijų rinkoje. Paprastai jie yra trumpalaikiai ir dažnai atsiranda dėl naujienų įvykių ar kitų išorinių veiksnių. Antrinės tendencijos paprastai nėra tokios stiprios kaip pirminės tendencijos, tačiau jos vis tiek gali turėti didelį poveikį rinkai.

Antrines tendencijas dažnai sukelia naujienų įvykiai ar kt. išoriniai veiksniai. Pavyzdžiui, įmonė gali paskelbti apie naują produktą ar paslaugą arba vyriausybė gali paskelbti naują politiką. Šie įvykiai gali sukelti trumpalaikį paveiktos įmonės ar sektoriaus akcijų kainos padidėjimą. Šis padidėjimas žinomas kaip antrinė tendencija.

Antrines tendencijas gali lemti ir techniniai veiksniai. Techninė analizė – tai praeities kainų pokyčių tyrimas, siekiant numatyti būsimus kainų pokyčius. Techniniai analitikai ieško modelių rinkoje, kurie gali rodyti tendenciją. Jei nustatomas modelis, jis gali būti naudojamas prognozuoti trumpalaikį akcijų kainos padidėjimą.

Antrinės tendencijos gali būti naudojamos pirkimo ir pardavimo galimybėms nustatyti. . Jei nustatoma antrinė tendencija, prekybininkai gali pasinaudoti trumpalaikiu akcijų kainos šuoliu. Tačiau svarbu atsiminti, kad antrinės tendencijos dažniausiai yra trumpalaikės ir gali greitai pasikeisti. Todėl svarbu būti atsargiems prekiaujant pagal antrines tendencijas.

Apskritai antrinės tendencijos yra tendencijos, pasireiškiančios akcijų rinkoje. Paprastai jie yra trumpalaikiai ir dažnai atsiranda dėl naujienų įvykių ar kitų išorinių veiksnių. Antrinės tendencijos gali būti naudojamos norint nustatyti pirkimo ir pardavimo galimybes, tačiau svarbu atsiminti, kad jos dažniausiai yra trumpalaikės ir gali greitai pasikeisti.