„Bear Put Spread“ yra parinktys prekybos strategija, apimanti tuo pačiu metu pirkimą ir pardavimą < a href="galimybes">parinktys su skirtingomis įspėjimo kainomis, bet su ta pačia galiojimo data. Jis naudojamas siekiant pasipelnyti iš bazinio turto kainos kritimo.
„Bear put spread“ yra parinktys prekybos strategija, kuri apima dviejų pardavimo < a href="galimybes">parinktys su skirtingomis įspėjimo kainomis. strategija naudojama, kai investuotojas mano, kad pagrindinės akcijos sumažės. Investuotojas nusipirks pardavimo opcioną su mažesne realizavimo kaina ir parduos pardavimo opcioną su didesne kaina. Skirtumas tarp dviejų kritinių kainų yra didžiausias strategijos pelno potencialas.
Meškų pardavimo skirtumas yra ribota rizika a> strategiją, nes didžiausias nuostolis ribojamas skirtumu tarp dviejų išankstinių kainų ir sumokėtos grynosios premijos. Didžiausias pelno potencialas taip pat ribojamas skirtumu tarp dviejų kontraktinių kainų atėmus sumokėtą grynąją įmoką. Didžiausias pelno potencialas realizuojamas, kai pasibaigus galiojimo laikui pagrindinė akcijų kaina yra mažesnė už žemesnę pradinę kainą.
Lokių pardavimo kainų skirtumas yra populiari strategija investuotojams, kurie yra meškūs pagrindinių akcijų atžvilgiu, bet nenori prisiimti rizikos turėti akcijas. Taikant strategiją investuotojas gali gauti naudos iš akcijų kainos sumažėjimo neturėdamas akcijų.
Lokių pardavimo skirtumas gali būti naudojamas pajamoms generuoti arba apdrausti ilgalaikę akcijų poziciją. Kai naudojamas pajamoms generuoti, investuotojas surinks grynąją įmoką, sumokėtą pradėdamas prekybą. Kai jis naudojamas apdrausti ilgųjų akcijų pozicijoms, investuotojas gaus naudos iš akcijų kainos sumažėjimo ir nereikės parduoti akcijų.
Lokių kainų skirtumas yra gana paprasta strategija< /a> suprasti ir vykdyti. Tačiau svarbu suprasti su strategija susijusią riziką. Prieš pradėdamas prekybą, investuotojas turėtų žinoti apie didžiausią nuostolių potencialą ir didžiausią pelno potencialą. Be to, investuotojas turėtų žinoti apie parinkčių laiko mažėjimą ir jo poveikį strategijai.