Bendrojo pelno marža yra finansinis koeficientas, kuriuo matuojamas įmonės pelningumas, apskaičiuojant skirtumą tarp bendrųjų pajamų ir visos parduotų prekių kainos, išreikštas procentais. Tai yra pagrindinis įmonės finansinės būklės rodiklis ir naudojamas palyginti skirtingų verslų rezultatus.
Bendrojo pelno marža yra finansinė metrika, naudojama įmonės pelnumui matuoti. Jis apskaičiuojamas iš visų pajamų atimant parduotų prekių kainą (COGS) ir padalijus rezultatą iš bendros pajamos. Gautas skaičius išreiškiamas procentais ir naudojamas įmonės pelnumui matuoti.
Bendrojo pelno marža. yra svarbi įmonėms stebėti skirta metrika, nes ji suteikia įžvalgų apie bendrą įmonės pelnumą. Tai pagrindinis rodiklis, rodantis, kaip gerai įmonė valdo savo išlaidas ir kaip efektyviai generuoja pajamas. Tai taip pat naudinga priemonė, skirta palyginti skirtingų tos pačios pramonės įmonių veiklos rezultatus.
Bendrojo pelno marža apskaičiuojama atėmus parduotų prekių savikainą (COGS) iš visų pajamų ir padalijus rezultatą iš visų pajamų. Gautas skaičius išreiškiamas procentais. Pavyzdžiui, jei įmonės bendros pajamos yra 100 000 USD, o COGS yra 50 000 USD, bendrojo pelno marža būtų 50 %.
Bendrojo pelno marža yra naudinga metrika įmonėms, kurią galima stebėti, nes ji suteikia įžvalgų apie bendrą įmonės pelnumą. Tai taip pat naudinga priemonė, skirta palyginti skirtingų tos pačios pramonės įmonių veiklos rezultatus. Tačiau svarbu pažymėti, kad bendrojo pelno marža yra tik viena iš daugelio metrikų, naudojamų verslo pelnumui matuoti. Vertinant verslo rezultatus taip pat reikėtų atsižvelgti į kitus metrikus, pvz., grynojo pelno maržą, veiklos pelno maržą ir investicijų grąžą.