Breakout prekyba

Išsilaužimas prekyba yra prekybos strategija, kuri apima pozicijos įvedimą, kai turto kaina išeina iš iš anksto nustatyto diapazono. Jis naudojamas norint pasinaudoti padidėjusiu nepastovumu, kuris atsiranda, kai turto kaina pasislenka už įprasto diapazono ribų.

breakout trading

Išsilaužimas prekyba yra prekybos strategija, kuri apima vertybinio popieriaus pirkimą arba pardavimą, kai jo kaina nutrūksta už iš anksto nustatyto diapazono. Šis diapazonas paprastai nustatomas pagal palaikymo ir atsparumo lygius, ty lygius, kai vertybinio popieriaus kainai sunku prasibrauti. išsiveržimo prekybos tikslas yra išnaudoti kainos judėjimo impulsą, kai išeina iš diapazono.

Išsiveržimas Prekyba yra populiari strategija tarp prekybininkų, nes ją galima naudoti norint nustatyti potencialų prekybos galimybės. Atpažindami, kada vertybinis popierius netrukus iškris iš intervalo, prekybininkai gali įvesti poziciją prieš reikšmingai kainai nepakitus. Tai gali padėti prekybininkams pasinaudoti kainų judėjimo pagreičiu ir gauti pelno.

Išsiveržimas prekyba gali būti naudojama įvairiose rinkose, įskaitant akcijas, prekes ir valiutas. Prekybininkai paprastai naudoja techninę analizę, kad nustatytų galimus išsiveržimo taškus. Tai apima diagramų ir rodiklių peržiūrą, kad būtų galima nustatyti palaikymo ir atsparumo lygius. Nustačius šiuos lygius, prekybininkai gali stebėti, ar kaina neišnyks iš diapazono.

Kai prekiaujama išsiveržimass, svarbu atminti, kad kaina ne visada gali išlįsti iš diapazono. Tai reiškia, kad prekybininkai turėtų būti pasirengę išeiti iš savo pozicijų, jei kaina nepasikeis laukiama kryptimi. Be to, prekybininkai taip pat turėtų žinoti apie galimą klaidingą išsiveržimą, kuri įvyksta, kai kaina išeina iš intervalo, bet greitai pasikeičia.

Apskritai < a href="/Breakout">išsiveržimas prekyba yra populiari prekybininkų strategija, nes ji gali padėti jiems išnaudoti impulsą kainos judėjimas, kai jis išeina iš diapazono. Naudodami techninę analizę galimiems išsiveržimo taškams nustatyti, prekybininkai gali įvesti pozicijas dar prieš tai, kai kaina smarkiai svyruoja. Tačiau svarbu atsiminti, kad kaina ne visada gali ištrūkti iš diapazono ir gali įvykti klaidingi išsiveržimai.