Cycles yra fiziškai pagrįstas, nešališkas „Blender“ atvaizdavimo variklis. Jis naudoja spindulio sekimą, kad tiksliai imituotų šviesą ir medžiagas scenoje ir gautų tikroviškus rezultatus.
Cycles yra galingas atvirojo kodo atvaizdavimo variklis, sukurtas Blender Foundation. Tai fiziškai pagrįstas, nešališkas atvaizdavimo įrenginys, galintis sukurti fotorealistinius vaizdus. Jis naudojamas įvairiose pramonės šakose, įskaitant architektūrą, animaciją ir vaizdinius efektus.
Cycles remiasi spindulio sekimo koncepcija, kuri yra naudojama technika. sukurti vaizdą, atsekant šviesos kelią, kai ji sąveikauja su objektais 3D scenoje. Tai suteikia tikrovišką apšvietimą, šešėlius, atspindžius ir lūžius. Cycles taip pat palaiko įvairias medžiagas, įskaitant stiklą, metalą ir medieną, taip pat įvairias tekstūras ir šešėlius.
Cycles yra labai optimizuotas veikimui ir gali atvaizduoti scenas su milijonais daugiakampių. palyginti trumpą laiką. Jis taip pat palaiko įvairias funkcijas, tokias kaip judesio suliejimas, lauko gylis ir aplinkos okliuzija. Be to, jis suderinamas su įvairiomis platformomis, įskaitant „Windows“, „Mac OS X“ ir „Linux“.
Cycles yra galingas ir universalus atvaizdavimo variklis, galintis kuriant fotorealistinius vaizdus. Jis naudojamas įvairiose pramonės šakose ir yra labai optimizuotas našumui. Be to, jis palaiko įvairias funkcijas ir yra suderinamas su įvairiomis platformomis.