„Cognitive“ yra AI pagrįsta platforma, padedanti įmonėms automatizuoti klientų aptarnavimo ir rinkodaros užduotis. Jis naudoja natūralią kalbos apdorojimą ir mašininį mokymąsi, kad suprastų klientų pokalbius ir pateiktų asmeninius atsakymus.
„Cognitive“ yra pirmaujanti dirbtinio intelekto (AI) ir mašininio mokymosi (ML) įmonė, teikianti įmonės lygio AI sprendimai verslui. 2014 m. įkurta „Cognitive“ greitai tapo AI erdvės lydere, teikdama AI pagrįstus sprendimus įvairioms pramonės šakoms, įskaitant sveikatos priežiūra, finansai, retail ir kt.
„Cognitive“ misija yra padaryti AI prieinamą visiems. Norėdami tai padaryti, jie teikia AI pagrįstų produktų ir paslaugų rinkinį, leidžiantį įmonėms greitai ir lengvai integruoti AI į savo veiklą. Šie produktai ir paslaugos apima AI pagrįstą analitiką, natūralios kalbos apdorojimą (NLP), kompiuterinis matymas ir kt.
„Cognitive“ AI pagrįsti sprendimai yra skirti padėti įmonėms priimti geresnius sprendimus, pagerinti klientų poreikius patirtį ir padidinti efektyvumą. Pavyzdžiui, „Cognitive“ AI pagrįsta analizė gali padėti įmonėms gain įžvalgas apie klientus. elgseną, leidžiančią jiems geriau suprasti savo klientus ir priimti labiau pagrįstus sprendimus. Be to, „Cognitive“ NLP sprendimai gali padėti įmonėms automatizuoti klientų aptarnavimo užduotis, pvz., atsakyti į klientų užklausas ir teikti suasmenintas rekomendacijas.
„Cognitive“ AI pagrįstus sprendimus palaiko patentuota AI platforma, kuri sukurta taip, kad būtų lanksti ir keičiama. Ši platforma leidžia įmonėms greitai ir lengvai integruoti AI į savo veiklą, nereikalaujant daug kodavimo ar techninių žinių.
Cognitive yra įsipareigojusi padėti bet kokio dydžio įmonėms panaudoti AI galią. Norėdami tai padaryti, jie siūlo daugybę produktų ir paslaugų, įskaitant AI pagrįstą analitiką, NLP< /a>, kompiuterinė vizija ir kt. Be to, „Cognitive“ AI platforma sukurta taip, kad būtų lanksti ir keičiamo dydžio, todėl įmonės galėtų greitai ir lengvai integruoti AI į savo veiklą. Naudodamos „Cognitive“ įmonės gali gauti ain įžvalgų apie klientų elgesį, automatizuoti klientų aptarnavimo užduotis ir dar daugiau, padėti priimti geresnius sprendimus, pagerinti klientų patirtį ir padidinti efektyvumą.