Momentum prekyba yra strategija, kuri apima akcijų pirkimą ir pardavimą, atsižvelgiant į jų paskutinių kainų pokyčius. Tai trumpalaikė prekybos strategija, kuria siekiama išnaudoti impulsą, kurį sukelia akcijų kainų kitimas artimiausiu metu.
Momentum prekyba yra prekybos strategija, apimanti paspartinimas. Jis pagrįstas idėja, kad akcijos, kurių rezultatai pastaruoju metu buvo geri, taip elgsis ir toliau, o akcijos, kurių rezultatai buvo prasti, taip bus ir toliau. Momentum prekiautojai ieško akcijų, kurių rezultatai pastaruoju metu buvo geri, ir perka jas tikėdamiesi, kad jos toliau kils.
Tikslas Pagreitis Prekyba – tai trumpalaikių akcijų ar kitų vertybinių popierių kainų pokyčių išnaudojimas. Momentum prekiautojai ieško akcijų, kurių rezultatai pastaruoju metu buvo geri, ir perka jas tikėdamiesi, kad jos toliau kils. Momentum prekybininkai dažnai naudoja techninę analizę, kad nustatytų akcijas, kurios kinta tam tikra kryptimi. Jie taip pat gali naudoti fundamentalią analizę, kad nustatytų akcijas, kurių pagrindai yra tvirti ir kurių našumas greičiausiai ir toliau bus geras.
Pagreitis prekyba gali būti rizikinga strategija, nes prisiimama daug rizikos tikintis greito pelno. Momentum prekiautojai turi žinoti apie riziką, susijusią su šia strategija, ir būti pasirengę prisiimti nuostolių, jei akcijos ir toliau nepajudėtų. norima kryptimi.
Momentum Prekyba gali būti pelninga strategija, jei tai daroma teisingai. Svarbu suprasti su šia strategija susijusias rizikas ir turėti planą, kaip valdyti tą riziką. Prekiautojai Momentum taip pat turėtų žinoti apie galimus nuostolius ir būti pasirengę juos priimti, jei akcijos ir toliau nejudės norima kryptimi.