Nekintamumas Arbitražas yra prekybos strategija, kuria siekiama išnaudoti numanomų VP nepastovumas ir jo tikrasis kintamumas. Tai apima pirkimo ir pardavimo pasirinkimo sandorius, kad būtų galima pasinaudoti numanomo ir realizuoto pagrindinio turto kintamumo skirtumu.
Nekintamumas Arbitražas, taip pat žinomas kaip Nekintamumas Prekyba a> yra prekybos strategijos tipas, kuriuo siekiama išnaudoti dviejų skirtingų išteklių kintamumo skirtumus. Šio tipo prekyba pagrįsta idėja, kad turto kaina keisis nuspėjamu būdu, kai pasikeis jo kintamumas. Pasinaudoję šiais kintamumo pokyčiais, prekybininkai gali gauti pelno iš dviejų aktyvų kainų skirtumo.
Nekintamumas< /a> arbitražas yra rinkai neutralios prekybos forma, o tai reiškia, kad prekiautojas tai daro nežiūri į rinką kryptingai. Vietoj to, prekiautojas siekia pasinaudoti dviejų skirtingų aktyvų kintamumo skirtumais. Šio tipo prekyba pagrįsta idėja, kad turto kaina keisis nuspėjamu būdu, kai pasikeis jo kintamumas. Pasinaudoję šiais kintamumo pokyčiais, prekybininkai gali gauti pelno iš dviejų turto kainų skirtumo.
Dažniausiai paplitęs kintamumas Arbitražas yra žinomas kaip „kintamumo skirtumas“. Tai apima vieno turto pirkimą ir kito turto, kurio kintamumas, pardavimą. Tada prekiautojas sieks pasipelnyti iš dviejų turto kainų skirtumo. Šis prekybos tipas dažnai naudojamas apsidrausti nuo rinkos rizikos, nes prekiautojas nemato kryptingo požiūrio į rinką.
Kitas tipas kintamumas Arbitražas žinomas kaip „kintamumas prekyba“. Tai apima ilgosios arba trumposios turto pozicijos užėmimą, atsižvelgiant į jo kintamumą. Pavyzdžiui, prekiautojas gali užimti ilgąją turto poziciją, jei jo kintamumas didėja, arba trumpąją poziciją, jei jo kintamumas mažėja. . Šis prekybos tipas dažnai naudojamas siekiant išnaudoti trumpalaikius kainų pokyčius rinkoje.
Nesvyravimas arbitražas gali būti pelninga prekybos strategija, tačiau svarbu suprasti su tuo susijusią riziką. Nekintamumas gali būti nenuspėjamas, todėl prekiautojas turi žinoti apie galimus didelius nuostolius, jei rinka pajudės prieš juos. Be to, prekiautojas turi žinoti apie galimybę gauti didelį pelną, jei rinka pasisuks jo naudai. Kaip ir bet kuriai prekybos strategijai, prieš pradedant prekybą svarbu suprasti riziką ir naudą.