Nustatymai – tai parinktys ir nuostatos, leidžiančios naudotojams tinkinti įrenginį arba programą. Jie gali būti naudojami norint pritaikyti įrenginio ar programos išvaizdą, pojūtį ir funkcionalumą, kad jis atitiktų vartotojų poreikius.
Nustatymai yra aplinka, kurioje vyksta istorija. Jie gali būti fiziniai, pavyzdžiui, tam tikroje vietoje, arba psichologiniai, pavyzdžiui, veikėjo proto būsena. Nustatymai taip pat gali būti laikini, pvz., tam tikras laikotarpis. Nustatymai yra svarbūs istorijai, nes jie suteikia veikėjų ir jų kontekstą veiksmai.
Fizinis istorijos nustatymas yra akivaizdžiausias ir svarbiausias elementas. Tai gali būti tikra vieta, pavyzdžiui, miestas ar šalis, arba išgalvota vieta, pavyzdžiui, stebuklinga karalystė. Fizinis nustatymas taip pat gali būti konkretus kambarys arba pastatas, pvz., pilis ar laboratorija. Fizinis nustatymas gali būti naudojamas tam tikrai atmosferai arba nuotaikai sukurti, pvz., paslapties ar pavojaus jausmas.
Psichologinė istorijos nuostata yra veikėjų psichinė būsena. Jis gali būti naudojamas įtampai ar įtampai sukurti, taip pat charakterio bruožams atskleisti. Pavyzdžiui, veikėjo baimė ar nerimas gali būti panaudoti įtampai sukurti, o veikėjo drąsa ar ryžtas gali būti panaudotas atskleisti jo vidinę jėgą.
Laiko nustatymas istorijos yra laikotarpis, per kurį ji vyksta. Tai gali būti konkretūs metai, pvz., 2020 m., arba bendresnis laikotarpis, pavyzdžiui, viduramžiai. Laikinasis nustatymas gali būti naudojamas norint sukurti tam tikrą atmosferą arba pateikti istorinį kontekstą.
Nustatymai yra svarbi bet kurios istorijos dalis. Jie suteikia veikėjų ir jų veiksmų kontekstą ir gali būti naudojami tam tikrai atmosferai arba nuotaika. Jie taip pat gali būti naudojami siekiant atskleisti charakterio bruožus ir pateikti istorinį kontekstą. Atidžiai apsvarstydamas fizines, psichologines ir laikines istorijos nuostatas, rašytojas gali sukurti ryškų ir patrauklų pasaulį savo skaitytojams. .