Objektinis

Object-Oriented yra programavimo paradigma, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas objektų ir jų sąveika kuriant ir programuojant programas. Jis pagrįstas objektų, kuriuose yra duomenų ir metodų, kuriais galima manipuliuoti duomenimis, koncepcija.

Object-Oriented

Objektinis programavimas (OOP) yra programavimo paradigma, kuri naudoja objektai ir jų sąveika programoms ir kompiuterių programoms kurti. Tai programavimo kalbos modelis, suskirstytas į objektus, o ne į „veiksmus“ ir duomenis, o ne į logiką. OOP yra būdas galvoti apie programavimą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas objektams ir jų sąveikai su kiekvienu kiti.

Objektai yra pagrindiniai objektinio programavimo blokai . Objektas yra savarankiškas subjektas, kuriame yra ir duomenų, ir kodo. Objektai kuriami iš klasių, kurios yra šablonai, apibrėžiantys objekto charakteristikas. Objektuose gali būti duomenų, tokių kaip skaičiai, eilutės ir Būlio vertės, taip pat kodas, pvz., metodai ir funkcijos. Objektuose taip pat gali būti kitų objektų, kurie yra žinomi kaip sub-objektai.

Objektai sąveikauja tarpusavyje siųsdami pranešimus. Kai objektas siunčia pranešimą kitam objektui, tai vadinama metodo iškvietimu. Tada gaunantis objektas atsako į pranešimą vykdydamas atitinkamą kodą. Tai žinoma kaip inkapsuliacija, kuri yra pagrindinė objektinio programavimo sąvoka. >.

Į objektą orientuotas programavimas taip pat naudoja paveldimumą, ty objekto gebėjimą paveldi kito objekto savybes. Tai leidžia objektams dalytis kodu ir duomenimis, todėl programavimas tampa efektyvesnis.

Objektinis programavimas naudojamas daugelyje skirtingų programavimo kalbų, tokių kaip Java, C++ ir Python. Tai galinga programavimo paradigma, leidžianti kūrėjams greitai ir lengvai kurti sudėtingas programas. Tai taip pat puikus būdas tvarkyti kodą ir palengvinti jo priežiūrą.