Objektinis programavimas yra programavimo paradigma, kuri naudoja objektus ir klases programoms ir kompiuterių programoms kurti. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas daugkartinio naudojimo kodo kūrimui naudojant paveldėjimą, inkapsuliavimą, abstrakciją ir polimorfizmą.
Objektinis programavimas (OOP) yra programavimo paradigma, kuri naudoja objektus ir jų sąveiką programoms ir kompiuterių programoms kurti. Tai programavimo kalbos modelis, paremtas objektais, o ne „veiksmais“ ir duomenimis, o ne logika. OOP yra kodo organizavimo būdas, leidžiantis jį lengviau prižiūrėti ir išplėsti.
Objektinis programavimas yra pagrįstas objektų, kurie yra duomenų struktūros, koncepcija. yra duomenų laukų pavidalu ir kodą procedūrų pavidalu, dažnai žinomų kaip metodai. Objektai gali būti laikomi fizine koncepcijos, pvz., kliento, produkto ar banko sąskaitos, reprezentacija. Objektuose yra ir duomenų, ir elgsena, ir jie sąveikauja vienas su kitu kurdami programas.
Objektinis programavimas pagrįstas inkapsuliavimo, kuris yra procesas, idėja. duomenų ir funkcijų sujungimas į vieną vienetą. Tai leidžia kurti objektus, kurie gali būti naudojami ir pakartotinai naudojami įvairiose programose. Tai taip pat leidžia kurti objektus, kuriuos galima lengvai modifikuoti nepažeidžiant kitų objektų.
Objektiniam programavimui taip pat naudojamas paveldėjimas, kuris yra galimybė objektas paveldėti kito objekto savybes. Tai leidžia pakartotinai naudoti kodą ir kurti labiau specializuotus objektus.
Į objektą orientuotas programavimas taip pat naudoja polimorfizmą, kuris yra galimybė objektas, priklausomai nuo konteksto, įgyja skirtingas formas. Tai leidžia kurti objektus, kuriuos galima naudoti įvairiais būdais.
Objektinis programavimas yra galingas įrankis kuriant sudėtingas programas. Tai leidžia kurti objektus, kuriuos galima pakartotinai naudoti ir modifikuoti, ir tai leidžia kurti objektus, kuriuos galima naudoti įvairiais būdais. Tai galingas įrankis, leidžiantis kurti programas, kurias lengviau prižiūrėti ir išplėsti.