PPC

PPC reiškia „Pay-per-Click“, kuris yra internetinis reklamos modelis, kai reklamuotojai moka mokestį kiekvieną kartą spustelėję vieną iš jų skelbimų. . Tai būdas pirkti apsilankymus jūsų svetainėje, o ne bandyti „užsidirbti“ iš tų apsilankymų natūraliai.

PPC

Mokėjimas už paspaudimą (PPC) yra internetinis reklamos modelis, naudojamas sraumui nukreipti. į svetaines, kuriose reklamuotojai moka mokestį kiekvieną kartą spustelėję vieną iš jų skelbimų. Iš esmės tai yra būdas pirkti apsilankymus svetainėje, o ne bandyti „užsidirbti“ iš tų apsilankymų natūraliai.

PPC yra paieškos variklio rinkodaros forma (< href="/SEM">PVR), kuri leidžia reklamuotojams siūlyti kainą už konkrečius raktinius žodžius ar frazes ir mokėti už kiekvieną jų skelbimųsems paspaudimą. Pradėjus paiešką PPC skelbimai rodomi virš nemokamos natūralios paieškos rezultatų ir po jais. Skelbimai sukurti taip, kad būtų susiję su paieškos užklausa, ir yra pažymėti maža geltona „Skelbimo“ piktograma.

PPC kampanijos paprastai valdomos PPC specialistas arba PVR agentūra. Specialistas arba agentūra sukurs kampaniją, nustatys biudžetą ir valdys kiekvieno raktinio žodžio kainos pasiūlymus. Jie taip pat stebės kampanijos našumą ir prireikus koreguosis.

PPC kampanijos tikslas yra pritraukti tikslinį srauto į svetainę ir generuoti potencialius klientus arba pardavimą. Kad tai pasiektų, PPC specialistas arba agentūra naudos įvairias taktikas, tokias kaip raktinių žodžių tyrimas, skelbimų tekstų rašymas ir kainos pasiūlymo optimizavimas.

PPC yra veiksmingas būdas nukreipti tikslinį srauto į svetainę ir generuoti potencialius klientus arba pardavimą. Tačiau tai gali būti sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis procesas, todėl norint užtikrinti geriausius rezultatus svarbu dirbti su patyrusiu PPC specialistu ar agentūra.