Palaikymas yra kainų taškai, kai turto kainai sunku nukristi žemiau. Jie veikia kaip grindys, neleidžiantys kainai toliau mažėti. Pagalbos lygiai gali būti naudojami siekiant nustatyti galimas pirkimo galimybes.
Pagalba Lygiai yra terminas, naudojamas apibūdinti pagalbos lygį, kurį klientas gauna iš įmonės ar organizacijos. Tai paslaugų, kurias klientas gauna iš įmonės ar organizacijos, kokybės matas. Palaikymas Lygiai gali būti suskirstyti į tris kategorijas: pagrindinį, vidutinį ir išplėstinį.
Pagrindinis palaikymas yra pats paprasčiausias palaikymo lygio ir paprastai jį teikia klientų aptarnavimo atstovas. Šio tipo pagalba paprastai apsiriboja atsakymu į pagrindinius klausimus ir pagrindinės trikčių šalinimo pagalbos teikimu. Pagrindinis palaikymas dažnai teikiamas telefonu arba el. paštu.
Tarpinis palaikymas yra aukštesnio lygio palaikymas nei pagrindinis palaikymas. Šio tipo palaikymą paprastai teikia labiau patyręs klientų aptarnavimo atstovas. Vidutinis palaikymas paprastai yra išsamesnis ir gali apimti sudėtingesnę trikčių šalinimo pagalbą.< br>
Išplėstinis palaikymas yra aukščiausio lygio palaikymas ir paprastai jį teikia labai patyręs klientų aptarnavimo atstovas. Šio tipo palaikymas paprastai yra išsamesnis ir gali apimti sudėtingesnę trikčių šalinimą pagalbą . Išplėstinis palaikymas taip pat gali apimti labiau specializuotas paslaugas, pvz., programinės įrangos diegimą ir konfigūraciją.
Palaikymas Lygiai yra svarbūs įmonėms ir organizacijoms teikti, kad klientai gautų geriausią įmanomą paslaugą. Įmonės ir organizacijos turėtų stengtis teikti aukščiausio lygio palaikymą, kad būtų užtikrintas klientų patenkinimas. Įmonės ir organizacijos taip pat turėtų stengtis teikti palaikymą, pritaikytą individualiems kliento poreikiams. Teikdamos aukščiausio lygio palaikymą, įmonės ir organizacijos gali užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti gaunama paslauga.