„Pitch deck“ yra pristatymas, naudojamas paaiškinti verslo idėją potencialiems investuotojams. Paprastai jį sudaro skaidrės, kuriose pateikiama verslo, jo produktų ir paslaugų, rinkos ir finansų apžvalga.
Pitch decks yra pristatymai, kuriuos naudoja verslininkai norėdami pristatyti savo verslo idėjas potencialiems investuotojai. Paprastai jie naudojami finansavimui užsitikrinti verslo įmonei ir dažnai naudojami kartu su verslu. planą. „Pitch decks“ paprastai susideda iš skaidrių, kuriose pateikiama informacija apie įmonę, jo produktus ar paslaugas, tikslinę rinką, konkurencinius pranašumus ir finansines prognozes.
„Pitch Deck“ tikslas – pateikti glaustą verslo ir jo sėkmės potencialo apžvalgą. Jis turėtų būti glaustas, informatyvus ir įtikinamas. Skaidrės turi būti išdėstytos logiška tvarka, jose turi būti vaizdinių elementų, kurie padėtų iliustruoti daromus taškus.
Pirmoji pristatymo rinkinio skaidrė turėtų pateikti verslo< apžvalgą. /a> ir jos misija. Tai turėtų apimti trumpą verslo, jo produktų ar paslaugų ir tikslinės rinkos aprašymą. Taip pat turėtų būti trumpai aprašyti konkurenciniai pranašumai, kuriuos verslas turi prieš konkurentus.
Antroje skaidrėje turėtų būti pateikta < finansinių prognozių apžvalga. a href="Verslas">verslas. Tai turėtų apimti numatomų pajamų, išlaidų ir pelno suskirstymą. Ji taip pat turėtų apimti laiko juostą, kada verslas tikisi pasiekti pelną.
Trečioje skaidrėje turėtų būti pateikta verslas. Tai turėtų apimti trumpą kiekvieno komandos nario aprašymą, jų kvalifikaciją ir vaidmenis versle.
Ketvirtoje skaidrėje turėtų būti apžvelgta rizika, susijusi su verslas. Tai turėtų apimti diskusiją apie galimą riziką, su kuria gali susidurti verslas, ir kaip komanda planuoja tą riziką sumažinti.
Penktoje skaidrėje turėtų būti apžvelgta finansavimas, kurio verslas siekia. Tai turėtų apimti finansavimo, kurios ieškoma, suskirstymą ir tai, kaip lėšos bus panaudotos.
Šeštoje skaidrėje turėtų būti pateikta pasitraukimo apžvalga. verslo strategija. Tai turėtų apimti diskusiją apie tai, kaip verslas planuoja pasitraukti iš rinkos ir kaip investuotojai galės susigrąžinti savo investicijas.< br>
Septintoje skaidrėje turėtų būti pateikta verslo laiko juostos apžvalga. Tai turėtų apimti laiko juostą, kada verslas tikisi pasiekti pelną ir kada investuotojai gali tikėtis gauti investicijų grąžos.
Aštuntoje skaidrėje turėtų būti pateikiama tolesnių verslo veiksmų apžvalga. Tai turėtų apimti tolesnių veiksmų, kuriuos verslas turi atlikti, kad pasiektų savo tikslus, aptarimas.
Devintoje skaidrėje turėtų būti pateikta kontaktinės informacijos apžvalga. verslui. Tai turėtų apimti verslo kontaktinę informaciją, taip pat investuotojų kontaktinę informaciją.
Dešimtasis skaidrėje turėtų būti pateikta klausimų, kuriuos gali kilti investuotojai, apžvalga. Tai turėtų apimti klausimų, kuriuos gali kilti investuotojai, sąrašą ir kaip komanda planuoja atsakyti į šiuos klausimus.
Vienuoliktoje skaidrėje turėtų būti pateikta uždarymo apžvalga. pastabas. Tai turėtų apimti trumpą verslo santrauką, jo sėkmės potencialą ir raginimą imtis veiksmų investuotojams.
< br>Pitch decks yra svarbi priemonė verslininkams, kurią gali naudoti ieškant finansavimo savo verslui. Jie turėtų būti glausti, informatyvūs ir įtikinami. Jie taip pat turėtų būti išdėstyti logiška tvarka ir turėtų apimti vaizdinius elementus, kurie padėtų iliustruoti daromus dalykus.