Prekybos strategija

Prekybos strategija yra taisyklių ir gairių rinkinys, kurį prekybininkai naudoja norėdami nustatyti, kada pirkti ir parduoti turtą. Jis pagrįstas technine ir fundamentalia analize, rizikos valdymu ir rinkos nuotaikomis.

Trading Strategy

Prekybos strategija – tai taisyklių ir gairių rinkinys, kurį prekiautojai naudoja siekdami nustatyti, kada pirkti ir parduoti vertybinius popierius. Tai planas, padedantis prekybininkams apsispręsti, kada įeiti ir išeiti iš rinkos, taip pat kiek investuoti į kiekvieną prekybą. prekybos strategija turėtų būti pritaikyta prie individualaus prekiautojo rizikos tolerancijos, tikslų ir prekybos stilius.

Prekybos strategijas galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas: techninės a> ir pagrindiniai. Techninės strategijos yra pagrįstos kainų ir apimties duomenų analize, o pagrindinės strategijos yra pagrįstos ekonominiais ir finansiniais duomenimis. Techninės strategijos dažnai naudojamos trumpalaikių prekybininkų, o pagrindines strategijos labiau tinka ilgalaikiams investuotojams.

Prekybininkai taip pat gali naudoti ir technical, ir pagrindines strategijas. Pavyzdžiui, prekiautojas gali naudoti techninę analizę, kad nustatytų rinkos tendencijas, o tada naudoti pagrindinę analizę, kad nustatytų, ar tendencija tikėtina, kad ir toliau.

Prekybos strategijas taip pat galima suskirstyti į aktyvias ir pasyvias strategijas . Aktyvios strategijos apima aktyvų vertybinių popierių portfelio valdymą, o pasyviosios strategijos apima vertybinių popierių portfelio pirkimą ir laikymą ilgą laiką. Aktyvios strategijos labiau tinka trumpalaikiams prekiautojams, o pasyviosios strategijos – ilgalaikiams investuotojams.

Prekybos strategijos taip pat gali būti skirstomos į diskrecines ir sistemines strategijas. Diskretinės strategijos apima sprendimų priėmimą, pagrįstą prekybininko nuomone, o sistemingos strategijos apima iš anksto nustatytų taisyklių laikymąsi. Diskretinės strategijos labiau tinka patyrusiems prekybininkams, o sistemingos strategijos labiau tinka pradedantiesiems.

Nesvarbu, kokio tipo prekiautojo pasirinktos prekybos strategijos, svarbu atsiminti, kad prekyba yra susijusi su rizika. Svarbu suprasti su kiekviena strategija susijusias rizikas ir parengti planą, kaip valdyti tą riziką. Sėkminga prekybos strategija turėtų būti pritaikyta prie individualaus prekiautojo rizikos tolerancijos, tikslų ir prekybos stilius.