Prenumeratos paslauga yra verslo modelio tipas, kai klientai moka pasikartojantį mokestį, kad pasiektų produktą ar paslaugą. Jis dažnai naudojamas skaitmeniniams produktams, pvz., srautinio perdavimo paslaugoms, programinei įrangai ir internetiniams leidiniams.
Prenumeratos paslaugos yra verslo modelio tipas, kai klientai moka pasikartojantį mokestį mainais už prieigą prie produkto ar paslaugos. Šio tipo verslo modelis pastaraisiais metais tapo vis populiaresnis, nes leidžia įmonėms generuoti pastovų pajamų srautą ir užmegzti ryšius su savo klientais. Prenumeratos paslaugos gali būti naudojamos norint suteikti prieigą prie fizinių produktų, skaitmeninių produktų ar paslaugų. Prenumeratos paslaugų pavyzdžiai: srautinio perdavimo paslaugos, pvz., Netflix, maisto pristatymo paslaugos, pvz. a href="HelloFresh">HelloFresh ir prenumeratos dėžutes, pvz., Birchbox. Prenumeratos paslaugos suteikia klientams patogumą, vertę ir galimybę pritaikyti savo patirtį. Įmonės gauna naudos iš prenumeratos paslaugų, nes sukuria nuspėjamą pajamų srautą, didina klientų lojalumą ir įgyja vertingų įžvalgų apie klientų elgesį.