Fizinis paskirstymas yra prekių judėjimo iš gamybos vietos į vartojimo tašką procesas. Tai apima veiklos koordinavimą, pvz., sandėliavimą, atsargų valdymą, transportavimą ir < a href="Klientu_aptarnavimas">klientų aptarnavimas.
Fizinis paskirstymas – tai prekių judėjimas iš gamybos vietos į vartojimo vietą. Tai yra svarbi tiekimo grandinės sudedamoji dalis ir apima tokių veiklų kaip sandėliavimas, atsargų valdymas. , gabenimas ir klientų aptarnavimas. Fizinis paskirstymas yra sudėtingas procesas, kurį reikia kruopščiai planuoti ir vykdyti, siekiant užtikrinti, kad prekės klientams būtų pristatytos laiku ir ekonomiškai efektyviai.
Pagrindinis fizinio paskirstymo tikslas – užtikrinti, kad prekės būtų pristatytos klientams laiku ir ekonomiškai efektyviai. Tam reikia kruopščiai planuoti ir koordinuoti tokias veiklas kaip sandėliavimas, atsargų valdymas, transportavimas, ir klientų aptarnavimas. Sandėliavimas apima saugų ir efektyvų prekių saugojimą. Atsargų valdymas apima prekių sekimą ir užtikrinimą, kad reikiamu laiku būtų pasiekiamas tinkamas prekių kiekis. Transportavimas apima prekių judėjimą iš vienos vietos į kitą. Galiausiai, klientų aptarnavimas apima reikalingos informacijos ir pagalbos teikimą klientams, siekiant užtikrinti, kad jų užsakymai būtų įvykdyti laiku ir tinkamai.
Fizinis platinimas yra sudėtingas procesas. tai reikalauja kruopštaus planavimo ir vykdymo, siekiant užtikrinti, kad prekės klientams būtų pristatytos laiku ir ekonomiškai efektyviai. Kuriant tiekimo grandinės strategiją svarbu atsižvelgti į įvairius fizinio paskirstymo elementus. Tai apima atitinkamų sandėliavimo, atsargų valdymo, transportavimo ir klientų aptarnavimo sprendimai. Be to, kuriant tiekimo grandinės strategiją, svarbu atsižvelgti į fizinio platinimo išlaidas. Atidžiai apsvarstydamos įvairius fizinio platinimo elementus, įmonės gali užtikrinti, kad jų tiekimo grandinė būtų efektyvi ir ekonomiška.