UX

Vartotojo patirtis (UX) – tai bendra produkto ar paslaugos naudojimo patirtis, atsižvelgiant į praktinius, patirtinius, emocinius ir su vertybėmis susijusius sąveikos aspektus. UX dizainas – tai produktų, teikiančių prasmingą ir aktualią patirtį naudotojams, kūrimo procesas.

UX

UX arba vartotojo patirtis – tai terminas, apibūdinantis bendrą vartotojo patirtį sąveikaujant su produktu ar paslauga. Tai yra veiksnių, tokių kaip naudojimas, prieinamumas, dizainas ir funkcionalumas, kuris prisideda prie bendros naudotojo patirties.

Naudojamumas – tai produkto ar paslaugos naudojimo paprastumas. Svarbu, kad prekė ar paslauga būtų lengvai naudojama ir suprantama, nes taip vartotojui ji bus malonesnė. Prieinamumas – tai produkto ar paslaugos galimybė naudoti žmonėms su negalia. Dizainas – tai vizualinis produkto ar paslaugos vaizdas, svarbu, kad jis būtų estetiškas ir lengvai valdomas. Funkciškumas – tai produkto ar paslaugos gebėjimas atlikti numatytą paskirtį.

UX yra svarbus veiksnys bet kokio produkto ar paslaugos sėkmę. Svarbu, kad įmonės, kurdamosir kurdamos produktus ir paslaugas, atsižvelgtų į naudotojų patirtį. Įmonės turėtų stengtis kurti produktus ir paslaugas, kurie būtų lengvai naudojami, prieinami, patrauklūs ir funkcionalūs. Taip elgdamiesi jie gali užtikrinti, kad jų produktai ir paslaugos būtų sėkmingi, o jų naudotojai turės teigiamą patirtį.