Variklis yra mašina, kuri energiją paverčia mechanine jėga ir judesiu. Jis naudojamas automobiliams, valtims, lėktuvams ir kitoms mašinoms maitinti.
Engine yra programinės įrangos platforma, leidžianti įmonėms kurti, valdyti ir optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Jis sukurtas siekiant padėti įmonėms maksimaliai padidinti investicijų grąžą (IG), suteikiant joms įrankius ir įžvalgas, kurių reikia, kad jos galėtų priimti pagrįstus sprendimus dėl skaitmeninės rinkodaros. pastangas. Engine yra visapusiškas įrankių ir paslaugų rinkinys, leidžiantis įmonėms kurti, valdyti ir optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas.
Pagrindinės variklio funkcijos apima kampanijos valdymas, analizė ir optimizavimas. Platforma suteikia įmonėms galimybę kurti, valdyti ir optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Tai taip pat suteikia įžvalgų apie jų kampanijų našumą, leidžiančią įmonėms priimti pagrįstus sprendimus dėl savo skaitmeninės rinkodaros pastangų.
Variklio kampanijų valdymas funkcijos leidžia įmonėms kurti, valdyti ir optimizuoti savo kampanijas. Ji suteikia įmonėms galimybę kurti kampanijas, nustatyti biudžetus ir stebėti našumą. Tai taip pat suteikia įžvalgų apie jų kampanijų našumą, leidžiančią įmonėms priimti pagrįstus sprendimus dėl savo skaitmeninės rinkodaros pastangų.
Variklio analizė< /a> funkcijos suteikia įmonėms galimybę stebėti ir analizuoti savo kampanijas. Ji suteikia įmonėms įžvalgų apie jų kampanijų našumą ir leidžia priimti pagrįstus sprendimus dėl skaitmeninės rinkodaros pastangų.
Variklio optimizavimas funkcijos leidžia įmonėms optimizuoti kampanijas siekiant maksimalios IG. Ji suteikia įmonėms galimybę optimizuoti savo kampanijas siekiant konkrečių tikslų, pvz., padidinti konversijų skaičių arba sumažinti išlaidas. Ji taip pat suteikia įžvalgų apie jų kampanijų našumą, leidžiančią įmonėms priimti pagrįstus sprendimus dėl savo skaitmeninės rinkodaros pastangų.
Apskritai Engine yra išsami platforma, leidžianti įmonėms kurti, valdyti ir optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Ji suteikia įmonėms įrankius ir įžvalgas, kurių reikia norint priimti pagrįstus sprendimus dėl skaitmeninės rinkodaros pastangų.