prekybos planas

Prekybos planas yra taisyklių ir gairių rinkinys, kurį prekiautojas naudoja, kad nustatytų, kada pradėti ir baigti sandorius. Ji turėtų apimti rizikos valdymo strategijas, įėjimo ir išėjimo taškus, rinkų ir priemonių, kuriomis prekiaujama, tipus.

trading plan

Prekybos planas yra taisyklių ir gairių rinkinys, kurį prekiautojas naudoja, kad nustatytų, kada pradėti prekybą ir baigti prekybą. Tai rašytinis dokumentas, kuriame aprašomi prekiautojo tikslai, rizikos valdymo strategijos ir prekyba. strategijos. prekybos planas turėtų būti pritaikytas prie individualaus prekiautojo tikslų ir rizikos tolerancijos.

Prekybos plano tikslas yra suteikti prekybos proceso struktūrą ir discipliną. Tai padeda prekiautojams susitelkti ties savo tikslais ir priimti sprendimus remiantis jų prekybos strategijomis, o ne emocijomis. Į prekybos planą turėtų būti įtraukti šie komponentai:

1. Rizikos valdymas: prekiautojas turėtų apibrėžti rizikos, kurią jis nori prisiimti, dydį, atlikdamas kiekvieną sandorį. Tai turėtų apimti didžiausią kapitalo sumą, kuria jie nori rizikuoti, didžiausią sverto sumą, kurią jie nori naudoti, ir didžiausią lėšų išmokėjimo sumą, kurią jie nori priimti.

2. Prekyba Strategijos: prekiautojas turi apibrėžti strategijas, kurias naudos pradėdamas ir baigdamas sandorius . Tai turėtų apimti rinkų, kuriomis prekiaus, tipus, priemonių, kuriomis prekiaus, tipus ir strategijų tipus, kuriuos jie naudos.

3. Pinigų valdymas: prekybininkas turėtų apibrėžti kapitalo sumą, kurią jis skirs kiekvienam sandoriui, ir kapitalo sumą, kurią skirs kiekvienai rinkai. Tai turėtų apimti kapitalo sumą, kurią jie nori rizikuoti kiekvieno sandorio metu, ir kapitalo sumą, kurią jie nori skirti kiekvienai rinkai.

4. Apskaitos tvarkymas: prekybininkas turėtų registruoti savo sandorius. Tai turėtų apimti datą, laiką, priemonę, įėjimo kainą, pasitraukimo kainą ir bet kokią kitą svarbią informaciją. Tai padės prekiautojui peržiūrėti savo veiklą ir prireikus pakoreguoti prekybos planą.

prekybos planas yra būtinas įrankis bet kuriam prekybininkui. Tai padeda sukurti struktūrą ir discipliną prekybos procesui ir padeda prekiautojams susitelkti ties savo tikslais. Prekybos planas turėtų būti pritaikytas prie individualaus prekiautojo tikslų ir rizikos tolerancijos.