prekybos žurnalas yra visų prekiautojo sandorių įrašas, įskaitant išsamią informaciją apie sandorį, sandorio sudarymo priežastis ir sandorio rezultatus. Jis naudojamas stebėti našumą, nustatyti klaidas ir kurti ateities sandorių strategijas.
prekybos žurnalas yra prekiautojo prekybos veiklos įrašas. Jis naudojamas prekiautojo sandorių rezultatams stebėti ir analizuoti laikui bėgant. Žurnalas gali būti naudojamas norint nustatyti prekybininko prekybos elgesio modelius, taip pat nustatyti tobulinimo sritis.
Prekyba a> žurnalai paprastai laikomi skaičiuoklės formatu ir gali apimti įvairią informaciją, pvz., sandorio datą ir laiką, prekybos tipą (pirkti ar parduoti), įėjimo ir pasitraukimo kainas, sandorio dydį, pelną arba nuostolius ir visas pastabas apie prekybą. Žurnalas taip pat gali apimti informaciją apie prekybininko emocijas per sandorį, taip pat bet kokią kitą svarbią informaciją.
Prekybos žurnalai gali būti naudojami siekiant padėti prekybininkams tapti daugiau
a href="/Drausme">drausmėd ir nuosekli prekyba. Stebėdami savo sandorius laikui bėgant, prekybininkai gali nustatyti savo prekybos elgsenos modelius ir prireikus pakoreguoti. Pavyzdžiui, prekiautojas gali pastebėti, kad jis yra linkęs per vėlai sudaryti sandorius arba kad yra linkęs užimti per didelę pozicijos dydį. Stebėdamas šią informaciją savo prekybos žurnale, prekiautojas gali pakoreguoti savo prekybos strategiją, kad pagerintų savo našumas.
Prekybos žurnalai taip pat gali būti naudojami siekiant padėti prekybininkams parengti prekybos planą. Stebėdami savo sandorius laikui bėgant, prekybininkai gali nustatyti tobulinimo sritis ir parengti planą, kaip toms sritims spręsti. Pavyzdžiui, prekiautojas gali pastebėti, kad jis yra linkęs per vėlai sudaryti sandorius arba kad yra linkęs užimti per didelę pozicijos dydį. Stebėdamas šią informaciją savo prekybos žurnale, prekiautojas gali parengti planą, kaip išspręsti šias problemas ir pagerinti savo našumą.
< br>Prekybos žurnalai gali būti vertinga priemonė visų lygių prekybininkams. Stebėdami savo sandorius laikui bėgant, prekybininkai gali nustatyti savo prekybos elgsenos modelius ir prireikus pakoreguoti. Jie taip pat gali naudoti žurnalą, kad sukurtų prekybos planą ir taptų discipliniškesni ir nuoseklesni savo prekyboje. .