Diferencijavimas

Diferencijavimas yra procesas, kai nustatomas funkcijos pokyčio greitis vieno iš jos kintamųjų atžvilgiu. Jis naudojamas kreivės nuolydžiui bet kuriame taške nustatyti.

Differentiation

Diferencijavimas yra mokymo strategija, kuri apima instrukcijų pritaikymą, kad atitiktų kiekvieno mokinio individualius poreikius. Jis pagrįstas idėja, kad mokiniai mokosi skirtingais būdais ir skirtingu greičiu, o mokytojai turėtų pritaikyti savo instrukcijas, kad atitiktų kiekvieno mokinio poreikius. Diferencijavimas gali būti įvairių formų, įskaitant turinio, proceso, produktas ir mokymosi aplinka, kad atitiktų atskirų mokinių poreikius.

Turinys diferencijavimas apima dėstomos medžiagos koregavimą, kad ji atitiktų atskirų studentų poreikius. Tai gali apimti įvairaus lygio medžiagos pateikimą, leidimą mokiniams patiems pasirinkti temas arba alternatyvių užduočių teikimą. Procesas diferencijavimas apima medžiagos mokymo būdo koregavimą, kad jis atitiktų atskirų mokinių poreikius. Tai gali apimti įvairios veiklos organizavimą, leidimą mokiniams dirbti savo tempu arba alternatyvių mokymo metodų teikimą. Produktas diferencijavimas apima būdo, kuriuo mokiniai demonstruoja, kaip supranta medžiagą, koregavimą. Tai gali apimti įvairių tipų vertinimus, leisti mokiniams patiems pasirinkti projektus arba alternatyvius meistriškumo demonstravimo būdus.

Mokymosi aplinka diferencijavimas apima fizinės aplinkos koregavimą patenkinti atskirų studentų poreikius. Tai gali apimti skirtingų sėdimų vietų išdėstymą, leidimą studentams dirbti grupėse arba alternatyvių sąveikos su medžiaga būdų suteikimą. Diferencijavimas taip pat gali apimti socialinės aplinkos pritaikymą, kad ji atitiktų atskirų mokinių poreikius. Tai gali apimti įvairaus lygio paramos teikimą, leidimą mokiniams dirbti poromis ar mažomis grupėmis arba alternatyvių bendravimo su bendraamžiais būdų suteikimą.

Diferencijavimas yra svarbus mokymas. strategija, kuri gali padėti mokytojams patenkinti visų mokinių poreikius. Koreguodami turinį, procesą, produktą ir mokymosi aplinką, kad atitiktų atskiri mokiniai, mokytojai gali užtikrinti, kad visi mokiniai turėtų prieigą prie tos pačios medžiagos ir galėtų parodyti savo supratimą jiems reikšmingu būdu. Diferencijavimas taip pat gali padėti sukurti įtraukesnę mokymosi aplinką, kurioje visi mokiniai jaustųsi vertinami ir gerbiami.