Objektai

Objektai yra elementai, kuriuose yra duomenų ir kuriuos galima manipuliuoti kodu. Jie yra daugumos programavimo kalbų pagrindiniai elementai ir naudojami realaus pasaulio objektams ar sąvokoms pavaizduoti.

Objects

Objektai yra pagrindiniai objektinio programavimo (OOP) elementai. Jie yra pagrindiniai duomenų vienetai, naudojami kuriant programas ir programas. Objektus sudaro duomenys ir kodas, kuriais galima manipuliuoti ir naudoti sudėtingoms sistemoms kurti.

Objektai kuriami apibrėžiant klasę< /a>, kuris yra šablonas, apibūdinantis objekto savybes ir elgesį. klasę sudaro duomenų laukai, kurie yra kintamieji, kuriuose saugomi su objektu susieti duomenys, ir metodai, kurios yra funkcijos, apibrėžiančios objekto elgesį.

Objektai naudojami realaus pasaulio subjektams, pvz., žmonėms, vietoms ir daiktams, pavaizduoti. Pavyzdžiui, asmens objektas gali turėti duomenų laukus, pvz., vardą, amžių ir adresą, ir metodus, pvz., getName(), setName (), ir getAge().

Objektai taip pat gali būti naudojami abstrakčioms sąvokoms, tokioms kaip skaičiai, eilutės ir rinkiniai, pavaizduoti. Pavyzdžiui, skaičiaus objektas gali turėti duomenų laukus, pvz., reikšmę ir tikslumą, ir metodus, pvz., add(), atimti(), ir multiply().

Objektus galima naudoti kuriant sudėtingas sistemas, sujungiant jas į didesnes struktūras. Pavyzdžiui, sistema gali būti sudaryta iš objektų, vaizduojančių žmones, vietas ir daiktus bei ryšius tarp jų.

Objektai yra pagrindiniai objektinio orientavimo elementai. programavimas, ir jie naudojami kuriant sudėtingas sistemas. Objektai kuriami apibrėžiant klasę, kuri yra šablonas, apibūdinantis objekto savybes ir elgesį. Objektai gali būti naudojami vaizduojant realaus pasaulio esybes, pvz., žmones, vietas ir daiktus, taip pat abstrakčias sąvokas, pvz., skaičius, eilutes ir kolekcijas. Norint sukurti sudėtingas sistemas, objektus galima sujungti į didesnes struktūras.