Prototipo pagrindu

Prototipais pagrįstas programavimas yra objektinis programavimo stilius, kuriame nėra klasių, o elgsenos pakartotinis naudojimas klonuojant esamus objektus, kurie naudojami kaip prototipai. Tai alternatyva klasėmis pagrįstam programavimui, kuris remiasi klasių kūrimu, siekiant apibrėžti objektus ir jų elgesį.

Prototype-Based

Prototipu pagrįstas programavimas yra į objektą orientuoto programavimo tipas, kuriame nėra klasių, o objektai yra sukurtas klonuojant esamus objektus, kurie tarnauja kaip prototipai. Šis programavimo tipas taip pat žinomas kaip beklasis, orientuotas į prototipus arba pavyzdžiu pagrįstas programavimas.

Prototipu pagrįstas programavimas grindžiamas idėja pakartotinai naudoti esamus objektus kuriant naujus. Tai atliekama klonuojant esamą objektą ir modifikuojant jį, kad būtų sukurtas naujas objektas. Šis procesas žinomas kaip prototipinis paveldėjimas. Objekto prototipas yra naujo objekto pirminis objektas, o naujas objektas yra prototipo objekto antrinis objektas.

Pagrindinis prototipu pagrįsto programavimo pranašumas yra tai, kad tai daug paprastesnis nei klasės programavimas. Jis taip pat yra lankstesnis, nes leidžia kurti skirtingų savybių ir elgesio objektus. Taip lengviau kurti objektus, pritaikytus konkretiems poreikiams.

Prototipais pagrįstas programavimas taip pat leidžia kurti objektus, kurie neapsiriboja viena klasė. Tai reiškia, kad objektus galima sukurti iš kelių prototipų, o tai suteikia daugiau lankstumo ir pritaikymo.

Prototipais pagrįstas programavimas taip pat yra efektyvesnis nei programavimas pagal klases , nes nereikia sukurti naujos klasės kiekvienam objektui. Taip lengviau greitai ir efektyviai kurti objektus.

Apskritai prototype-based programavimas yra galingas ir efektyvus būdas kurti objektus. Jis yra paprastesnis nei klasėmis pagrįstas programavimas ir suteikia daugiau lankstumo bei pritaikymo. Tai taip pat yra efektyvesnė, nes nereikia kurti naujos klasės kiekvienam objektui.